Σελίδες

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Το προφίλ του Αλέξη Τσίπρα:



Το προφίλ του Α. Τσίπρα:

1 σχόλιο:

  1. "σημερα πρεπει να εισαι χαρουμενος.
    εμαθες πολλα χθες" εγραψε η Δεσποινα........

    ναι εμαθα πολλα εχθες.....εψαξα....
    αλλα δεν ειναι και ευχαριστο να μαθαινεις για προβληματα αλλων.....βεβαια για ολα αυτα ειχα τις υποψιες μου , αλλα τωρα επιβεβαιωθηκα.....και για την Ελενη και για τον συζυγο σου.....
    παρ οτι εκανες μια αναφορα για τον ανδρα σου , ποτε δεν αναφερθηκα σαυτον.....σας σεβαστηκα και τους δυο...παρ οτι σβηνω μετα απο ωρες τα ΠΜ ,τα εχω αποθηκευμενα στο μυαλο μου....το μεγαλυτερο ΠΜ σου το εγραψες μια Παρασκευη 18,09μμ,απο το γραφειο οπως ειπες....και συγκρατησα ολα οσα εγραψες....λιγες ωρες πριν και εγω σε εστειλα το πρωτο ΠΜ που σε εκμυστηρευτηκα τον ερωτα μου για σενα....και με ξανααπαντησες οτι οταν εγραφες απο το γραφειο σου δεν ηξερες τι σε εγραφα εγω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή