Σάββατο, 4 Μαΐου 2013

Ο ιστός
Ο ιστός
 
 
 

Σάββατο, Μαΐου 04, 2013

Καλή Ανάσταση σε όλους...

 
                                              Καλή Ανάσταση σε όλους τους Έλληνες

Ευχόμαστε η Ανάσταση του Θεανθρώπου
να οδηγήσει στην Ανάσταση,
πνευματική και βιολογική του Ελληνικου  Έθνους

Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013


Η. ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, ΜΕ 15% ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

(ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)

XA-KO13
Σε απόλυτο πανικό για την συνεχή άνοδο της Χρυσής Αυγής, δε βρίσκεται μόνο το εγχώριο σάπιο μεταπολιτευτικό κατεστημένο της δυστυχίας μας, αλλά και οι ξένοι προστάτες-εντολοδότες του. Ειδικά οι Γερμανοί, τα πιο πιστά μαντρόσκυλα των διεθνών τοκογλύφων.
Στην γερμανική πρωτεύουσα, λοιπόν, και στην έδρα νεοελληνικών σπουδών του Ελευθέρου Πανεπιστημίου και της Εταιρείας Νοτιοανατολικής Ευρώπης, διοργανώθηκε ένα συμπόσιο ειδικά για την Χρυσή Αυγή, με την παρουσία και εξ’ Ελλάδος «ειδικών», που έδωσαν τη δική τους εξήγηση για το φαινόμενο στους… άμαθους Γερμαναράδες.
Πρώτος και καλύτερος «ειδικός» ο γνωστός αριστερός «πατέρας όλων των δημοσκόπων», Ηλίας Νικολακόπουλος, ο οποίος είπε τα εξής:
«Η Χρυσή Αυγή δεν είναι ούτε απροσδόκητο ούτε νέο φαινόμενο αλλά εντάσσεται σε μια ιστορική συνέχεια εθνικιστικων εκφάνσεων. Η ανάδειξη της Χρυσής Αυγής δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Ένα λανθάνων εθνικιστικο ρεύμα που πάντα υπήρχε στην Ελλάδα, αλλά απλώς δεν θέλαμε να το δούμε κατάματα, βγήκε στην επιφάνεια. Η ιστορία του εθνικιστικου φαινομένου στην Ελλάδα ξεκινά τη δεκαετία του 1920. Οι οργανώσεις δραστηριοποιούνταν σε τοπικό επίπεδο, αλλά ουδέποτε απέκτησαν πανελλαδική σημασία. Οι λόγοι για τη μικρή τους επιρροή ανάγονται στο γεγονός ότι τα βασικά συστατικά της ιδεολογίας τους τα συναντούσε κανείς στον ένα ή στον άλλο βαθμό και στα μεγάλα κόμματα της εποχής, δηλαδή τον αντικομουνισμό, τον εθνικισμό, ακόμη και τον αντισημιτισμό. Με την επιβολή της δικτατορίας του Μεταξά το 1936 οι οργανώσεις αυτές απαγορεύονται.   Η συντριπτική τους πλειοψηφία εντάσσεται στα κόμματα της δεξιάς  Οι βασικοί λόγοι για την ανάδειξη της Χρυσής Αυγής, ήταν η οικονομική κρίση και η συρρίκνωση των δύο κυβερνητικών κομμάτων που άφησε μεγάλο χώρο για μια απορρύθμιση των πολιτικών και ιδεολογικών ταυτίσεων».
Την σκυτάλη πήρε ο (ακροαριστερός) δημοσιογράφος Τάσος Κωστόπουλος:
«Η μαζική είσοδος μεταναστών στην Ελλάδα και η έντονη συζήτηση που ξέσπασε για το όνομα της γειτονικής πΓΔΜ ήταν οι βασικές αιτίες για την αποδέσμευση εθνικιστικων δυνάμεων από την επίσημη δεξιά. Το πρώτο επιτυχές πολιτικό μόρφωμα αυτού του χώρου ήταν το ΛΑΟΣ. Όταν αυτό σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και συρρίκνωσης των δύο μεγάλων κυβερνητικών κομμάτων επέλεξε να στηρίξει μαζί τους την κυβέρνηση Παπαδήμου οι εθνικιστες οπαδοί του προτίμησαν την Χρυσή Αυγή. Η Χρυσή Αυγή δεν διακρίνεται όμως μόνο για την εθνικιστικη της ιδεολογία αλλά και για την ικανότητα της να διαχειρίζεται επιτυχώς τα συναισθήματα μίσους και φόβου που προκαλεί η παρουσία μεταναστών σε τμήματα της ελληνικής κοινωνίας».
Τέλος, ερωτηθείς ο Νικολακόπουλος από την Deutsche Welle για το εκλογικό όριο της Χρυσής Αυγής, το έθεσε στο 15%, προσθέτοντας ωστόσο ότι κι αυτό ακόμα είναι πολύ επικίνδυνο για το σάπιο σύστημα εξουσίας:
«Θεωρώ ότι υπάρχει όριο στην εθνικιστικη παραταξη. Αυτό το όριο μπορεί να είναι ένα 15%. Δεν νομίζω ότι η εθνικιστικη παραταξη, όσα παραδείγματα να πάρουμε από τις προηγούμενες ιστορικές περιόδους, μπορεί να ξεπεράσει αυτό το όριο. Παρόλα αυτά, το ποσοστό αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο γιατί αποσταθεροποιεί πλήρως το πολιτικό σύστημα».
Λυπούμαστε που θα… στεναχωρήσουμε τον αριστερό εκλογολόγο, αλλά θα διαψευσθούν οι προβλέψεις του. Γιατί η Χρυσή Αυγή δεν έχει όρια!

 

Άμα είσαι Καμμένος...


Τα πολλά λόγια είναι περιττά, όταν αναφερόμαστε στους... ψεκασμένους AN - ΕΛ   στο κομμα Καμμένου που είχε την ματαιοδοξία να παίξει τον ρόλο του αναχώματος στην Χρυσή Αυγή.

Ιδού πώς σχολίασαν οι ΑΝΕΛ την παράνομη επέμβαση της Αστυνομίας, η οποία κατόπιν εντολών κυβέρνησης Σαμαρα και Καμίνη, εμπόδισε την διανομή τροφίμων της Λαμπρής της Χρυσής Αυγής στο Σύνταγμα:

" Ακόμη και την Μεγάλη Εβδομάδα το «σύστημα» προκειμένου να προβάλει την Χρυσή Αυγή, η οποία πέφτει δημοσκοπικά, ανακάλυψε «κόντρα» για να την διαφημίσει. Το «σύστημα» την στηρίζει και προσπαθεί να έχει η Χρυσή Αυγή τον ρόλο του κακού που προσελκύει τους πολίτες οι οποίοι αγανακτούν, ώστε να μην πάνε στις πραγματικές πολιτικές αντιμνημονιακές δυνάμεις οι οποίες μπορούν να δώσουν τις λύσεις".
Πέρα από το γεγονός πως οι Καμμένοι ανακάλυψαν δημοσκοπική πτώση της Χρυσής Αυγής, την στιγμή που το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα έχει διπλασιάσει τα ποσοστά του, ενώ το κομμα των ΑΝΕΛ αναζητά αγωνιωδώς την... ψήφο του, είπαν με λίγα λόγια πως όσα συνέβησαν χθες το πρωί στο Σύνταγμα ήταν στημένα, για να αποπροσανατολίσουν. Θέλουν δηλαδή να μας πείσουν πως οι Συναγωνιστές δεν είχαν άλλη δουλειά από το να σηκωθούν χαράματα Μ. Πέμπτης,  και να παίξουν ξύλο με τα ΜΑΤ στο Σύνταγμα για να προσφέρουν "αντισυστημικές" εικόνες στο κοινό.
Ενημερώνουμε το κύριο ηλιο - Καμμένο πως η Χρυσή Αυγή έχει διεξάγει δεκάδες διανομές τροφίμων, πιστή στις Ιδέες και τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, στον Άγιο Παντελεήμονα, στην Πλατεία Αττικής, στο Σύνταγμα και σε κάθε γειτονιά της Αθήνας και ολης της Ελλαδας , δίχως κανένα πρόβλημα.

Αυτό που δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε ποτέ είναι πως το ανθελληνικό μνημονιακό κράτος θα έστελνε ΜΑΤ για να εμποδίσει μια διανομή τροφίμων σε άπορους συμπολίτες μας, τους οποίους το ίδιο έχει εξαθλιώσει.

Έχει μάτια όμως ο κόσμος και βλέπει...

Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

ΤΟ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

1. Η Walt Disney Pictures, που διευθύνεται από τον Michael Eisner που είναι Εβραίος.
2. Η Touchstone Pictures, που διευθύνεται από τον Joe Roth που είναι Εβραίος.
3. Η Miramax Pictures, που διευθύνεται από τους αδερφούς Weinstein που είναι     Εβραίοι.
4. Η Viacom, που διευθύνεται από τον Murray Rothstein που είναι Εβραίος.
5. Η Paramount Pictures, που διευθύνεται από την Sherry Lansing που είναι Εβραία.
6. Η Time Warner, που διευθύνεται από τον Michael Levin που είναι Εβραίος.
7. Η DreamWorks, που δημιουργήθηκε από τους Εβραίους David Geffen, Leffreg Katzenberg και τον Εβραίο σκηνοθέτη Steven Spielberg.
8. Η Universal Pictures, που ελέγχεται από τον Edgar Bronfman που είναι Εβραίος και πρόεδρος του παγκόσμιου Εβραϊκού Κογκρέσου.
9. Η Sony Pictures, που διοικείται από τον Εβραίο Alan Levin.
10. Η Twentieth Century Fox, που ελέγχεται από τον Peter Chermin που είναι Εβραίος.
 Οι παραπάνω εταιρείες παράγουν ταινίες που παγκόσμια κόβουν περίπου
90% των εισητηριων.
Περνούν δηλαδή όποιο μήνυμα θέλουν στους "πελάτες" των κινηματογράφων. Περνούν τρόπο σκέψης, τρόπο ένδυσης, τρόπο αντίδρασης σε συγκεκριμένα ερεθίσματα, τρόπο διατροφής κ.τ.λ.
Eπισης ελεγχουν και το κυκλωμα διανομης των ταινιων και των αιθουσων προβολης.
Και εάν καποιος καλιτεχνης κανει δηλωσεις που δεν αρεσει στο εβραικο λομπυ κινηματογραφου , τον απειλουν με αφανισμο αν δεν ανακαλεσει.Οπως εγινε με τον Μελ Γκιμπσον πριν μερικα χρονια και τον Ρασελ Κροου προσφατα.

Το Χολιγουντ , και η βιομηχανια που γεννησε, ηταν σε μεγαλο βαθμο το προιον των εξι (6)  αρχικων κινηματογραφικων στουντιο που ιδρυθηκαν το 1920 και που ελεγχονταν από μια ομαδα εβραιων μεταναστων.Τα στουντιο αυτά , αποκλειστικης εβραικης ιδιοκτησιας,κατά την διαρκεια των επομενων δεκαετιων χρησιμοποιησαν το νέο τους μεσο , για να δημιουργησουν ενα τεχνητο “Αμερικανικο ονειρο”.
O ιστορικος-συγγραφεας Aljean Harmetz δηλωνει : “δεν ειμαι σιγουρος ότι υπηρχε καν “Aμερικανικο ονειρο” πριν ερθουν οι εβραιοι στο Hollywood και το επινοησουν”.
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΩΣ
 ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ.
Χρησιμοποιησαν επισης το νέο μεσο ,για να δημιουργησουν μια αμερικανικη “μαζικη κουλτουρα” βασιζομενη στην αυτοικανοποιηση και τον καταναλωτισμο.Δηλαδη μια λαικη κουλτουρα που δημιουργει ονειρα …”ένα εργοστασιο ονειρων”........
Kαι αρχισαν να παραγουν εκατονταδες ταινιες κάθε χρονο.
Οι φτωχοι εβραιοι μεταναστες που ιδρυσαν το Χολιγουντ δεν εξηγησαν ποτε πως χρηματοδοτηθηκαν αυτές οι μνημειωδεις επιχειρηματικες δραστηριοτητες.
Αραγε από τους Rotchilds ????
Kατα την δεκαετια του 1920 και του 1930 το 75% του συνολου των Αμερικανων πηγαινε στον κινηματογραφο τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα.
Και ετσι τα μεγαλα στουντιο ξενικησαν μια συντεχνια παραγωγης ταινιων με τον τιτλο
Aκαδημια Κινηματογραφικων Τεχνων και Επιστημων”.Aλλα δεν ενταξανε τον κινηματογραφο στο υπουργειο Πολιτισμου αλλα στο υπουργειο Βιομηχανιας.
Και ηταν εξυπνη η ιδεα του Meyer να δημιουργησει το Οσκαρ το 1927, οπου οι μεγιστανες των ταινιων θα μπορουσαν να τιμησουν ο ενας τον άλλο μοιραζοντας τα βραβεια μεταξυ τους. Με τον τροπο αυτό από το να είναι μια ομαδα εβραιων μεταναστων εγιναν βραβευμενοι Αμερικανοι παραγωγοι, βραβευοντας συγχρονως και εβραιους καλιτεχνες ειτε το αξιζαν ειτε όχι, σε βαρος αλλων καλιτεχνων αλλων εθνοτικων ομαδων των ΗΠΑ.
Για παραδειγμα δεν εχουν βραβευτει ΠΟΤΕ με Οσκαρ σκηνοθετες της αξιας ενός Ορσον Ουελλες –Αλφρεντ Χιτσκοκ-Σαμ Πεκινπα-Μαρτιν Ριτ-Σερτζιο Λεονε-Ριντλευ Σκωτ –Αλαν Παρκερ κλπ.
και ηθοποιοι της αξιας Πητερ Ο Τουλ-Ομαρ Σαριφ-Ρομπερτ Μητσαμ-Στηβ Μακ Κουην –
Μαξ Φον Συντοφ-Μικυ Ρουρκ κλπ.

Η βιομηχανια παραγωγης ταινιων ειχε εντυπωσιακες επιδοσεις , καθοσον οι εβραιοι σαν ανθρωποι του εμποριου και του κερδους φροντιζαν να παραγουν ελκυστικα προιοντα εκμεταλευομενοι κάθε καλιτεχνη υψηλων προδιαγραφων, και όχι μονο εβραιους.Αλλα τον πρωτο λογο στην προτιμηση τους τον ειχαν και εχουν οι ομογεννεις τους.Και εχουμε παραδειγματα πολλα οπου σε μια ταινια ο σκηνοθετης και οι βασικοι πρωταγωνιστες είναι της ιδιας εθνοτικης ομαδας.
Π.χ. ενδεικτικα ,στις κατωτερω ταινιες αναφερω τον σκηνοθετη και τον βασικο πρωταγωνιστη
1) The Pawnbroker-Sidney Lumet-Rod Steinger
2) Marathon man – John Schlesinger-Dustin Hoffman
3)Linkoln – Steven Spielberg- Daniel Day-Lewis
4) The Graduate – Mike Nichols- Dustin Hoffman
5) The Pianist- Roman Polanski- Adrien Brody
6) Exodus- Otto Preminger –Paul Newman
7) Spartacus- Stanley Kubrick-Kirk Douglas
8) Seven days in May- John Frankenheimer- Kirk Douglas
9) Little Big Man- Arthur Penn- Dustin Hoffman
10) Midnigt cowboy- John Schlesinger- Dustin Hoffman
11) The Hustler- Robert Rossen- Paul Newman
12) The Verdict- Sidney Lumet- Paul Newman
    Σχεδον ολοι οι ανωτερω αναφερομενοι εχουν κερδισει Οσκαρ.

Οι Χολυγουντιανες ταινιες την τελευταια 30 ετια εχουν ξεφυγει τελειως από την εμπορικη τους διασταση και επιδιδονται σε μια προπαγανδα υπερ του Ισραηλ και των ΗΠΑ.
Στις ταινιες τους οι κακοι είναι οι αραβοφωνοι που θεωρουνται ολοι ισλαμιστες τρομοκρατες
 και οι βαλκανιοι χριστιανοι ορθοδοξοι πχ. Σερβοι.
Σε ότι αφορα τους εβραιους αν υπαρχει κατι θετικο υπερτονιζεται και ότι αρνητικο αποκρυπτεται.
Στην τελευταια ταινια του Σπηλμπεργκ τον «ΛΙΝΚΟΛΝ» δεν υπαρχει καμμια αναφορα στους ομοεθνεις του γιατι οι πρωτοι δουλεμποροι που εφερναν τους σκλαβους στις ΗΠΑ από την Αφρικη ηταν εβραιοι , καθως επισης και στον Αμερικανικο Νοτο οι μεγαλοτσιφλικαδες που πολεμησαν τον Λινκολν γιατι ηθελαν να συνεχιστει η δουλεια ηταν αυτή η ιδια φυλετικη ομαδα.

Εχουν γυρισει πλειστες ταινιες για το ολοκαυτωμα των εβραιων ,
του 2ου παγκοσμιου πολεμου, με αμετρητες υπερβολες και ανακριβειες.
Δικαιωμα τους............
Αλλα τα ιδια με αυτους ζουνε σημερα οι παλαιστηνιοι,στο κρατος του Ισραηλ
 τους οποιους όμως εμφανιζουν σαν τρομοκρατες.

Ο πρωτος που ειχε το θαρρος να καταγγειλει  δημοσια ,την κηδεμονια του Χολιγουντ από τους εβραιους , ηταν ο βραβευμενος δις με βραβεια Οσκαρ ηθοποιιας  Μαρλον Μπραντο ,
στο CNN στον δημοσιογραφο Λαρυ Κινγκ ( ο οποιος είναι κατά συμπτωση??? εβραιος)
στις 5/4/ 1996………


                                                               ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  Α………………
                                                               οικονομολογος


Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013



ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΝΑ… ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


XA-LARISA81
Στην διείσδυση των διαφόρων γερμανικών «ιδρυμάτων» στην Ελλάδα, την μετά Μνημονίου εποχή, αναφέρεται ο δημοσιογράφος της καθεστωτικής «Καθημερινής της Κυριακής», Αθανάσιος Έλλις, σε άρθρο του υπό τον τίτλο «Διακομματική “επίθεση φιλίας” από τη Γερμανία».
Ας δούμε κατ’ αρχάς ποια είναι αυτά τα όργανα της γερμανικής εξωτερικής πολιτικής (που αντιπροσωπεύει ξεκάθαρα τα συμφέροντα των διεθνών τοκογλύφων), όπως τα αναφέρει ο δημοσιογράφος: «Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια διαδραματίζουν τα ιδρύματα “Konrad Adenauer” και “Friedrich Ebert” που πρόσκεινται στα δύο μεγαλύτερα κόμματα της Γερμανίας, το Χριστιανοδημοκρατικό και το Σοσιαλδημοκρατικό αντίστοιχα. Τη δική τους συμβολή έχουν ωστόσο και τα υπόλοιπα ιδρύματα, “Hans Seidel” που πρόσκειται στους Χριστιανοκοινωνιστές, “Friedrich Naumann” (Φιλελεύθεροι), “Rosa Luxemburg” (Αριστερά), “Heinrich-Boll” (Πράσινοι), που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παρά τις διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες, όλα τα ιδρύματα επιτελούν εθνικό» έργο, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι χρηματοδοτούνται από το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών».
Παρακάτω, ο δημοσιογράφος εξηγεί με τακτ τους λόγους της παρουσίας των «ιδρυμάτων» στην Ελλάδα, στην παρούσα φάση:
«Η προσπάθεια λαμβάνει χώρα στη σκιά της ανόδου των άκρων, και κυρίως της Χρυσής Αυγής, που στη γερμανική πολιτική ηγεσία προκαλεί έντονη ανησυχία, καθώς ξυπνά μνήμες του μεσοπολέμου».
Ωστόσο, οι Γερμαναράδες δεν έχουν καθόλου, μα καθόλου τακτ, και δεν κρύβουν ποιος είναι ο μεγάλος τους φόβος:
«Είμαστε πολύ ανήσυχοι για την άνοδο του εθνικισμου στην Ελλάδα» τονίζει στην “Κ” η επικεφαλής του ιδρύματος “Adenauer”, Σουζάνα Φογκτ, η οποία υπογραμμίζει την ανάγκη να υπάρξει “ισχυρή αντίσταση του ελληνικού λαού σε αυτό το επικίνδυνο ρεύμα” και διαμηνύει την πρόθεση του ιδρύματος να συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση μέσα από διάλογο με την ελληνική κοινωνία, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. “Η πολιτική της λιτότητας είναι κίνδυνος για τη δημοκρατία. Δεν δημιουργήθηκε η Χρυσή Αυγή λόγω της κρίσης, αλλά γιγαντώθηκε χάρη σε αυτή”, επισημαίνει από την πλευρά του ο επικεφαλής του ιδρύματος “Ebert”, Χρήστος Κατσιούλης, ο οποίος προσθέτει ότι “υπάρχει μεγάλη ευαισθησία στη γερμανική κοινή γνώμη για τη συγκεκριμένη εξέλιξη καθώς θυμίζει τις δεκαετίες του ’20 και του ’30”. Παράλληλα, διαπιστώνει ότι οι δύο λαοί έχουν διαφορετικές μνήμες: “Οι Γερμανοί βλέπουν την ιστορία από τη δεκαετία του ’60, ενώ οι Έλληνες από τη δεκαετία του ’40”».
(ΥΓ): Γιατί άραγε οι αντιπρόσωποι Ευρώπης των διεθνών τοκογλύφων τραβάνε τέτοιο ζόρι με την Χρυσή Αυγή και μόνον με την Χρυσή Αυγή; Γιατί, για παράδειγμα, δεν ανησυχούν για το κόμμα Καμμένου, για τον ΣΥΡΙΖΑ, για το ΚΚΕ, που κάθε μέρα… σκίζουνε Μνημόνια; Οι απαντήσεις δικές σας!