Σελίδες

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014


Ως εδώ προδότες ανθελληνες

13/02/2014
Οταν Αλβανοί λαθρομετανάστες έκλεψαν 
το Σπιτι του γείτονα δεν αντιστάθηκα , 
γιατί δεν ήταν δικό μου, 

όταν Πακιστανοί λαθρομετανάστες βιασαν 
την κόρη του γείτονα δεν αντιστάθηκα 
γιατί δεν ήταν δική μου. 

Οταν αφγανοι λαθρομετανάστες 
χτύπησαν και σκότωσαν μια γριουλα 
για να της κλέψουν 5 ευρώ δεν διαμαρτυρήθηκα 
γιατί δεν ήταν η μάνα μου, 

όταν Αφγανοι σκότωσαν πατέρα 3 παιδιών
τον Μανωλη Κανταρη
 και με σύζυγο έτοιμογεννη για μια κάμερα
δεν αντιστάθηκα γιατί δεν ηταν δικός μου αδερφός, 

Οταν αφρικανοι λαθρομετανάστες πουλούσαν λαθραία
 και τα νόμιμα μαγαζιά έκλειναν 
δεν αντιστάθηκα γιατί δεν ήταν δικά μου, 

όταν λαθρομετανάστες  μπήκαν στο Σπιτι μου 
για να με κλεψουν 
κανείς δεν υπήρχε να αντισταθει μαζί μου.

"Ξένος στην χώρα μου" 

Οποιος ψευτοαριστερος 
αν εχει π@π@ρια 
ας κανει μια βόλτα στο κεντρο της Αθήνας 
μετά τις  12 την νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου